GO TIGERS! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pieter Ammerlaan - WaarBenJij.nu GO TIGERS! - Reisverslag uit Kingsville, Canada van Pieter Ammerlaan - WaarBenJij.nu

GO TIGERS!

Door: Pieter Ammerlaan

Blijf op de hoogte en volg Pieter

25 Juli 2015 | Canada, Kingsville

Hallo allemaal,

Hier weer een nieuw verslag over de afgelopen drie weken. De afgelopen weken was het weer zeer goed, een hoop zon met 30 graden :)

Binnen het bedrijf verloopt alles prima. Door het goede weer zijn er een hoop tomaten en dat betekend een hoop werk. Toch zijn de dagen niet langer dan normaal. Dit komt doordat de machines redelijk consistent draaien. Omdat mijn stage over twee weken afgelopen is, ben ik de laatste dagen vooral op kantoor te vinden. Hier werk ik aan mijn kostprijs-analyse en schrijf ik daarnaast het verslag voor school. Toch werk ik elke dag nog een paar uurtjes mee om een beetje afleiding te hebben van het computerscherm.

Twee weken geleden weer een bezoekje gebracht aan het Ceasars Casino. Ditmaal niet om te gokken, maar om te genieten van het all you can eat buffet. Na mezelf goed vol gegeten te hebben toch nog een gokje gewaagd, maar dit had ik beter niet kunnen doen..

Vorige week ben ik voor het eerst naar een Baseball wedstrijd geweest, Detroit Tigers vs. Baltimore Orioles in Detroit. Omdat ik via Detroit naar Canada ben gekomen, kan ik redelijk makkelijk over de grens, zolang ik maar goed kan uitleggen wat ik ga doen.
Voorafgaande aan de wedstrijd even ginformeerd naar de kansen van de Tigers tegen de Orioles, die bleken niet best.. Maar in sport kan alles en bovendien maakte het me weinig uit wie er zou winnen. Na een wedstrijd van ruim 3 uur hadden de Tigers 7-3 gewonnen, GO TIGERS! Met 4 homeruns was het een prima wedstrijd. Om de wedstrijd heen tussen de innings door gebeurt er van alles in het stadion. Continu wordt er eten en drinken aangeboden, zodat je niet van je plek hoeft te wijken en dus niks mist van de wedstrijd. Ook de beroemde kiss-cam werd gebruikt. Dit is wel anders dan een potje voetbal in de Eredivisie.
Voorafgaande aan de wedstrijd wordt altijd het Amerikaanse volkslied gezongen.

Afgelopen zaterdag heerlijk uit eten geweest in Windsor bij The Keg. Dit restaurant werd mij door collega's aanbevolen, omdat ze hier erg goede steak hadden. Samen met een college heerlijk gegeten en vervolgens nog wat gedronken aan de Detroit River.

Volgende week komt mijn neef Tijmen ook richting Canada. Een goed moment om een weekend richting Toronto te trekken en eindelijk een bezoekje te brengen aan de Niagra Falls.

Wordt vervolgd...

Pieter Ammerlaan